Kundesupport

Du bruger nok mange forskellige tools for at snakke med dine kunder når din forretning har nået en vis størrelse. Zendesk er en customer service platform, som hjælper dig med at samle alle dine kundekontakter et sted, så du ikke går glip af en samtale og hurtigt finder alle de oplysninger du har brug for. (Made in DK )

Customer Service platform, i en super fed UI, med integreret chat og telefon integration. (Made in DK)

Et chat widget som du nemt kan integrere på din hjemmeside. Men det bedste er, at du også kan outsource din customer support til crowdio, det er de nemlig rigtig gode til. (Made in DK)

Firmafon er en telefonløsning med omstilling og mobiltelefoni til virksomheder. Let at bruge og uden binding, gebyrer og dyre teknikertimer. (Made in DK)

Hvis du er vild, så er du god til Twitter! Det er der ikke mange der er i DK. Men skulle du have travlt på den platform, så prøv Respond, et værktøj til customer support i din Twitter inbox.

Skriv mails, beskeder og push notifikationer som giver mening. Alle dine bruger skal ikke have den samme besked, så send den rette besked baseret på dine brugers profiler med Retain.

De fleste af os har nok stadig mest kundekontakt igennem vores mail. Hvis i er et hold som arbejder sammen, så kan i næsten ikke komme uden om Front. Med Front vil i elske mail igen.